Linki Sponsorowane
Zalet linków sponsorowanych (Google Adwords) jest bardzo wiele. Znakomicie sprawdzają się w pozyskiwaniu wielu nowych klientów, nie znających jeszcze Państwa firmy, chcących kupić to, co mają Państwo w swojej ofercie i to najpewniej właśnie teraz, w tym momencie kiedy przeszukują w tym celu wyszukiwarkę Google. Jednocześnie linki sponsorowane cechują się następującymi funkcjonalnościami:
- Opłata tylko za kliknięcie
Linki sponsorowane działają na zasadzie PPC (Pay Per Click – Płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci za osoby faktycznie zainteresowane jego ofertą, które poprzez link sponsorowany zostały przekierowane na jego stronę internetową. Setki tysięcy wyświetleń reklamy są darmowe! - Nieograniczona liczba słów kluczowych.
Sam sobie dobierasz odpowiednie słowa kluczowe, tak aby przyniosły Ci one jak największy zysk. Ich ilość jest nieograniczona, ważne jednak jest to, aby były one dokładnie dopasowane do tego, co możesz zaoferować. Nasi specjaliści z chęcią pomogą Ci w wyborze tych najefektywniejszych i najlepszych dla Ciebie słów kluczowych. - Redagowanie tekstów reklamowych.
Sam redagujesz sobie opisy linków sponsorowanych, tak aby przyciągnąć na swoją stronę internetową tych, na których Ci zależy. Nasi doradcy z chęcią podpowiedzą jak to zrobić lub też zrobią to za Ciebie. Ciekawy, zachęcajcy do odwiedzenia Twojej strony, tekst reklamowy to częśc sukcesu. - Wybór terytorium, które Ci odpowiada.
Możesz reklamować się na dowolnie wybranym przez siebie terytorium, zgodnie ze specyfiką działalności Twojej firmy. Cały świat, Europa, wybrane kraje, Polska, województwo, region – terytorium na którym pojawi się Twój Link Sponsorowany wybierzemy zgodnie z Twoimi sugestiami - Statystyki on-line – pełna kontrola.
Na bieżąco jesteś informowany o przebiegu całej kampanii, o jej skuteczności, o prognozach na dalszy jej przebieg. Otrzymujesz od nas statystyki, dzięki czemu masz pełen wgląd w przebieg kampanii linków sponsorowanych! Otrzymujesz dostęp do specjalnego Panelu Klienta, dzięki któremu masz dostęp do statystyk 24 godziny na dobę. - Nieustanny wpływ na przebieg kampanii.
Aktywnie możesz wpływać na wizerunek Twojej firmy w internecie. Może ciągle zmieniać słowa kluczowe, opisy linków sponsorowanych, zmieniać terytorium ukazywania się kampanii, zatrzymywać kampanię i wznawiać ją ponownie, zwiększać i zmniejszać budżet – nie ma bardziej elastycznej i dopasowanej do Twoich potrzeb reklamy od Linków sponsorowanych!