Usługi outsourcingowe – oferta

Firma Web-Profit zapewnia kompleksową opiekę informatyczną dla małych i średnich przedsiębiorstw. Utrzymanie własnego działu IT jest często bardzo kosztowne i nie gwarantuje odpowiedniego poziomu świadczonych usług. Powierzając infrastrukturę informatyczną naszej opiece, powierzacie ją sprawdzonemu przez inne firmy partnerowi, zyskując bezpieczeństwo oraz silne wsparcie w biznesie.

Zalety outsourcingu:

  • Zatrudniając firmę do obsługi IT nie musisz zatrudniać, szkolić i utrzymywać działu IT czy informatyka. Nie musisz o niczym pamiętać, jedynie co miesiąc otrzymujesz od nas fakturę VAT. Dzięki temu może się skupić na kluczowych dla Twojej firmy wyzwaniach, nie zaprzątując sobie głowy infrastrukturą IT i jej utrzymywaniem.
  • Świadczenie usług informatycznych przez zespół ekspertów z dziedziny IT zwiększa wydajność, zapewnia wysoką jakość oraz gwarantuje bezpieczeństwo.
  • Jako partner wszystkich liczących się w Polsce dystrybutorów sprzętu komputerowego, zapewniamy obsługiwanym przez nas firmom niższe ceny przy zakupach. Mamy ciągły dostęp do szerokiego wachlarzu sprzętu komputerowego oraz do wszystkich promocji.
  • Reagujemy od razu, problemy rozwiązujemy błyskawicznie, zarówno on-line, telefonicznie, mailowo jak i – kiedy jest taka potrzeba – w siedzibie firmy naszego klienta.

Jak wygląda umowa outsorcingowa?

W ramach podpisanej umowy serwisowej oferujemy naszym klientom pakiet godzin serwisowych za stałą opłatą miesięczną do wykorzystania na:

  • awarie, a jeśli te się nie zdarzają to na:
  • okresowy przegląd i konserwacje sprzętu i oprogramowania
  • archiwizację danych w firmie
  • szkolenia pracowników
  • pomoc techniczną

Aby przybliżyć naszą ofertę na usługi outsourcignowe przygotowaliśmy trzy podstawowe pakiety serwisowe.

Serwis Basic Serwis Standard Serwis Pro 
Opis pakietu do 4 stanowisk komputerowych
Czas reakcji: Pn-Pt: 7:30–16:00
5-9 stanowisk komputerowych
Czas reakcji Pn-pt: 7:30 – 16:00
od 10 stanowisk komputerowych
Czas reakcji: Pn-Pt: 7:30 – 17:00
Okres trwania umowy (miesiące) 12 12 12
Opłata miesięczna (netto) 300 zł 650 zł 1250 zł
Ilość godzin serwisowych w cenie 2 5 10
Maksymalny czas reakcji 6 h 4 h 2 h
Pomoc zdalna (reakcja w 30 min.) TAK TAK TAK
Telefoniczny help-desk TAK TAK TAK
Zarządzanie serwerami NIE NIE TAK
Naprawa next-business-day NIE NIE TAK*

*sprzęt zastępczy jest wypożyczany na czas naprawy zgodnie z obowiązującym cennikiem wypożyczenia sprzętu informatycznego.

Każda umowa serwisowa może być negocjowana oraz dostosowana do potrzeb naszego klienta.

Jeżeli żaden z naszych pakietów nie spełnia Twoich oczekiwań, przygotujemy pakiet specjalnie dla Ciebie.

Menu