Usługi outsourcingowe – oferta
Firma Web-Profit zapewnia kompleksową opiekę informatyczną dla małych i średnich przedsiębiorstw. Utrzymanie własnego działu IT jest często bardzo kosztowne i nie gwarantuje odpowiedniego poziomu świadczonych usług. Powierzając infrastrukturę informatyczną naszej opiece, powierzacie ją sprawdzonemu przez inne firmy partnerowi, zyskując bezpieczeństwo oraz silne wsparcie w biznesie.
Zalety outsourcingu:
- Zatrudniając firmę do obsługi IT nie musisz zatrudniać, szkolić i utrzymywać działu IT czy informatyka. Nie musisz o niczym pamiętać, jedynie co miesiąc otrzymujesz od nas fakturę VAT. Dzięki temu może się skupić na kluczowych dla Twojej firmy wyzwaniach, nie zaprzątując sobie głowy infrastrukturą IT i jej utrzymywaniem.
- Świadczenie usług informatycznych przez zespół ekspertów z dziedziny IT zwiększa wydajność, zapewnia wysoką jakość oraz gwarantuje bezpieczeństwo.
- Jako partner wszystkich liczących się w Polsce dystrybutorów sprzętu komputerowego, zapewniamy obsługiwanym przez nas firmom niższe ceny przy zakupach. Mamy ciągły dostęp do szerokiego wachlarzu sprzętu komputerowego oraz do wszystkich promocji.
- Reagujemy od razu, problemy rozwiązujemy błyskawicznie, zarówno on-line, telefonicznie, mailowo jak i – kiedy jest taka potrzeba – w siedzibie firmy naszego klienta.
Jak wygląda umowa outsorcingowa?
W ramach podpisanej umowy serwisowej oferujemy naszym klientom pakiet godzin serwisowych za stałą opłatą miesięczną do wykorzystania na:
- awarie, a jeśli te się nie zdarzają to na:
- okresowy przegląd i konserwacje sprzętu i oprogramowania
- archiwizację danych w firmie
- szkolenia pracowników
- pomoc techniczną
Aby przybliżyć naszą ofertę na usługi outsourcignowe przygotowaliśmy trzy podstawowe pakiety serwisowe.
Serwis Basic | Serwis Standard | Serwis Pro | |
Opis pakietu | do 4 stanowisk komputerowych Czas reakcji: Pn-Pt: 7:30–16:00 |
5-9 stanowisk komputerowych Czas reakcji Pn-pt: 7:30 – 16:00 |
od 10 stanowisk komputerowych Czas reakcji: Pn-Pt: 7:30 – 17:00 |
Okres trwania umowy (miesiące) | 12 | 12 | 12 |
Opłata miesięczna (netto) | 300 zł | 650 zł | 1250 zł |
Ilość godzin serwisowych w cenie | 2 | 5 | 10 |
Maksymalny czas reakcji | 6 h | 4 h | 2 h |
Pomoc zdalna (reakcja w 30 min.) | TAK | TAK | TAK |
Telefoniczny help-desk | TAK | TAK | TAK |
Zarządzanie serwerami | NIE | NIE | TAK |
Naprawa next-business-day | NIE | NIE | TAK* |
*sprzęt zastępczy jest wypożyczany na czas naprawy zgodnie z obowiązującym cennikiem wypożyczenia sprzętu informatycznego.
Każda umowa serwisowa może być negocjowana oraz dostosowana do potrzeb naszego klienta.
Jeżeli żaden z naszych pakietów nie spełnia Twoich oczekiwań, przygotujemy pakiet specjalnie dla Ciebie.